Οι πωλήσεις της SEAT παγκοσμίως συνεχίζουν τη σταθερή αυξητική τάση η οποία ξεκίνησε το 2013. Η Ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία ολοκλήρωσε το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους με 216,500 παραδόσεις που αντιπροσωπεύουν μια αύξηση 8.2% συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2014 (200,100).

Το ποσοστό αυτό είναι το καλύτερο αποτέλεσμα τ��υ πρώτου εξαμήνου από το 2007 και επιτεύχθηκε χάρη στην συμμετοχή όλων των μοντέλων. Για ακόμη μία φορά, το Leon ηγήθηκε των αποτελεσμάτων της SEAT. Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 9,9% φτάνοντας τις 86,300 μονάδες ή 7,700 περισσότερες από το πρώτο εξάμηνο του 2014 (78,600). Το Leon ST συνέχισε την ανοδική του πορεία και σημείωσε αύξηση 45.9% (σύνολο: 30,900).

Το ST ήδη αντιπροσωπεύει το 35.7% των συνολικών πωλήσεων της οικογένειας Leon. Επιπρόσθετα, το Ibiza σημείωσε αύξηση στις συνολικές παραδόσεις 6.6% και έφτασε έτσι τα 84,500 αυτοκίνητα, 5,400 περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2014.

Το Alhambra επίσης είχε σταθερή πρόοδο και καθιερώθηκε ως το τρίτο best – seller μοντέλο της γκάμας. Με μία αύξηση 14.6%, οι πωλήσεις κατά το πρώτο εξάμηνο ανήλθαν στις 13,100 μονάδες, Το εργοστάσιο στο Martorell έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του έτους με μία αύξηση στην παραγωγή 10.5% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2014, φτάνοντας τα 264,400 αυτοκίνητα (2014: 239,100). Η επιτυχία των μοντέλων SEAT που παράγονται στο Martorell, μαζί με το Audi Q3, εδραιώνουν τη SEAT ως το εργοστάσιο με την μεγαλύτερη παραγωγή στην Ισπανία.

Βαγγέλης Γκούμας