Η ανανέωση του δημοφιλέστατου υπερμίνι της VW του Polo το έκανε ακόμη πιο ελκυστικό ειδικά με την πριμοδοτησή του με κινητήρες αποδοτικούς και οικονομικούς. Η έκδοση με τον χιλιάρη κινητήρα που αποδίδει 75 ίππους αποτελεί ιδανική αγορά για αυτούς που επιζητούν ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο , ασφαλές με Brand name και οικονομικό.

H τελευταία ανανέωση του Polo εντοπίστηκε στην ανασχεδίαση των προφυλακτήρων, στα ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα, στα οκτώ νέα χρώματα και στις νέες ζάντες για τις ακριβότερες εκδόσεις.

POLO 2.jpg

Όμως το πιο σημαντικό από όλα είναι η αναβάθμιση στα κινητήρια σύνολα και στον εξοπλισμό ασφαλείας και άνεσης. Για τους …οικονομολόγους λοιπόν η εξίσωση για την μείωση κόστους έχει ως λύση την προτίμηση της έκδοσης με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 MPI 12v, 2 ΕΕΚ, πολλαπλός ψεκασμός με απόδοση 75 ί��πους στις 6.200 σ.α.λ. Ξεκινώντας και με το πάτημα του γκαζιού εντυπωσιάζεσαι με την ευστροφία και την γραμμικότητα αυτού του κινητηρίου μοντέλου που συνεργάζεται άψογα με το πολύ καλό σε κλιμάκωση και ακρίβεια μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με τις 5 σχέσεις.

Παρά τα νούμερα που δεν εντυπωσιάζουν όπως η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα κοντά σε 16 δευτερόλεπτα και την τελική των 173 χλμ. οδηγός και επιβάτες δεν αισθάνονται σε καμία περίπτωση ότι το Polo δεν «τραβάει». Το αντίθετο μάλιστα καθώς τόσο το κοντό κιβώτιο ταχυτήτων όσο και ο τρόπος που εμφανίζει την ροπή των 9,7 κιλών στις 3.000-4.300 σ.α.λ. σε κάνουν να νομίζεις ότι κάτω από το καπό τα άλογα είναι αρκετά περισσότερα. Όσο για την κατανάλωση αυτή κρατήθηκε στα 5 με 6, 5 λίτρα με «βαρύ» το πόδι στο πεντάλ γκαζιού. Από την άλλη πλευρά το στιβαρό πλαίσιο, η ιδιαίτερα προσεγμένη ηχομόνωση που κρατάει μακριά τους αεροδυναμικούς θορύβους , το καλό σε πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης αλλά και η καλορυθμισμένη ανάρτηση δίνουν στο Polo άλλον «αέρα».

vw polo 3.jpg

Αυτό που μας άρεσε ιδιαίτερα είναι η απόδοση του αυτοκινήτου μέσα στην πόλη όπου κινηθήκαμε με άνεση αλλά και ασφάλεια. Στον ανοιχτό δρόμο το Polo είναι σταθερό και ευθύβολο ενώ η προσθήκη σύγχρονων τεχνολογιών είναι ένας από τους λόγους που μπαίνει ψηλά στην λίστα των υποψηφίων αγοραστών.

Μιλάμε μεταξύ άλλων για το Multi-Collision Brake ένα σύστημα που επιβραδύνει το όχημα σε περίπτωση ατυχήματος και μειώνει τις πιθανότητες σύγκρουσης) το ESP, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό EDL το Hill Hold Assist, το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και τους αερόσακους τελευταίου τύπου. Στο εσωτερικό τα πλαστικά αν και είναι σκληρά , έχουν πολύ καλή συναρμολόγηση και δεν ακούγονται ακόμη και στις κακοτράχαλες διαδρομές. ΟΙ επιβάτες έχουν στην διάθεση τους καλούς χώρους και πορτμπαγκάζ 280 λίτρων με εκμεταλλεύσιμο σχήμα.

Όσο για τον εξοπλισμό άνεσης διατίθεται κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 5 ιντσών και θύρα SD και Aux. Σε τελική ανάλυση το ανανεωμένο Polo έχει πολλά από τα προσόντα των μεγαλύτερων αδελφών του και μια τιμή που το κάνουν ελκυστικό, καθώς η βασική έκδοση κοστίζει 11540 ευρώ με απόσυρση.

Βαγγέλης Γκούμας