Μετά από 9 χρόνια και παραγωγή 1.300.000 μονάδων μέχρι το Σεπτέμβριο του 2014, το Mitsubishi L200 pickup truck ετοιμάζεται να αποχωρήσει. Ο νέος διάδοχος του μοντέλου που εξελίχθηκε αποκλειστικά από την MMC μέσα σε 28 μήνες γιόρτασε πρόσφατα την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στην 85η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Στο L200 υπάρχει νέος κινητήρας 2.4 L 154 ίππων και 181 ίππων 4N15 MIVEC Diesel – έκδοση μεγαλύτερου κυβισμού των κινητήρων 4N13 (ASX και Lancer) και 4N14 (Outlander), με μείωση των εκπομπών CO2 από 199 γρμ./χλμ.του απερχόμενου L200 στα 169 γρμ./χλμ. για το νέο L200 (έναντι 190 - 250 γρμ./χλμ. του ανταγωνισμού).

Ακόμη στα κιβώτια ταχυτήτων υπάρχει νέο 6 M/T και νέο 5 A/T για βελτιωμένες επιδόσεις, χαμηλότερες εκπομπές CO2 και μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης. Ατα συν το σύγρονο σύστημα τετρακίνησης Super Select 4WD II με ηλεκτρονικό σύστημα επιλογέα μέσω περιστροφικού χειριστηρίου. Για την ππρόσθετη ασφάλεια μεταξύ άλλων υπάρχει προσθήκη συστημάτων Lane Departure Warning, Trailer Stability Assist, Hill Start Assist.

Οι μηχανικοί της Mitsubishi πέτυχαν μήκος καρότσας (1.520 χλστ.) που ισοδυναμεί με το 29,2% του συνολικού μήκους, δηλ. παρόμοιο με του ανταγωνισμού, που περιλαμβάνει μακρύτερα οχήματα. Η καρότσα έγινε επίσης πιο βαθιά (μέχρι 475χλστ. για το νέο L200 έναντι 460 χλστ. του προηγούμενου).Η έξυπνη σχεδίαση της δομής του αμαξώματος (εκτενής χρήση ατσάλινων φύλων υψηλής αντοχής, ισχυρότερο πλαίσιο, κλπ,...) διατήρησε το βάρος σε λογικά όρια (μόνο 1.875 κιλά για το Double Cab 2.4 DiD MIVEC AS&G 4WD M/T) βελτιώνοντας την ικανότητα ρυμούλκησης στα 3.100 κιλά το μέγιστο ανάλογα με το μοντέλο, τη συνολική ακαμψία, την παθητική ασφάλεια και τα χαρακτηριστικά NVH.

Το νέο L200 κατασκευάζεται στο “2ο Εργοστάσιο” της Mitsubishi Motors Thailand στο Laem Chabang με στόχο πωλήσεων 200.000 μονάδων/ετησίως (έναντι 130.000 μονάδων του απερχόμενου L200) και προορισμό όλες τις παγκόσμιες αγορές (πλην Ιαπωνίας, ΗΠΑ και Καναδά).

Βαγγέλης Γκούμας