Ένας αγώνας δίχως τέλος: η μάχη μεταξύ κατασκευαστών αυτοκινήτων και κατασκόπων παπαράτσι. Η μία πλευρά κάνει ό,τι περνά από το χέρι της για να κρύψει τις νέες δημιουργίες της από το έξω κόσμο, ενώ η άλλη πλευρά επινοεί όλο και πιο δημιουργικές τεχνικές για να απαθανατίσει το αυτοκινούμενο θήραμά της: Να τραβήξει την πρώτη φωτογραφία ενός πρωτοτύπου.

Επί 30 χρόνια, η Opel εξελίσσει νέες μεμβράνες καμουφλάζ και τεχνητά πρόσθετα εξαρτήματα για να παραπλανήσει τους παπαράτσι της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η τελευταία τεχνική της ομάδας κάλυψης χρησιμοποιείται, μεταξύ άλλων, στο νέο Opel Astra: πρόκειται για την ασπρόμαυρη μεμβράνη ‘Cube’.
Χρειάζονται από 60 μέχρι 70 φύλλα μεμβράνης για την πλήρη κάλυψη ενός συμπαγούς αυτοκινήτου όπως το νέο Opel Astra.

Το υλικό αυτό αντέχει στα χαλίκια, στις υψηλές θερμοκρασίες και την υπεριώδη ακτινοβολία. Θερμοκρασίες από -40 μέχρι +80 βαθμών Κελσίου δεν αποτελούν πρόβλημα.
Άλλωστε, οι οδηγοί δοκιμών στην Arjeplog στη Β. Σουηδία πρέπει να βασίζονται στο καμουφλάζ στις πιο αντίξοες καιρικές συνθήκες. Για πρώτη φορά, οι ειδικοί χρησιμοποίησαν μία πρόσθετη φιμέ ζελατίνα για τα όργανα, την κεντρική κονσόλα και το σύστημα infotainment του νέου πρωτοτύπου του Astra.

Η Opel ευελπιστεί να κρατήσει μυστική τη σχεδίαση και το εσωτερικό του νέου Astra μέχρις ότου δημοσιευτούν οι πρώτες φωτογραφίες τις προσεχείς εβδομάδες. Το Astra θα κάνει την εμφάνισή του μετά βαΐων και κλάδων για πρώτη φορά γιορτάζοντας την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο.

Βαγγέλης Γκούμας