Η SEAT έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2015 με τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων από το 2007, όπου για πρώτη φορά από τότε οι συνολικές πωλήσεις του τριμήνου ξεπέρασαν τις 100.000 μονάδες, φθάνοντας συνολικά τα 102.700 οχήματα, 10% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2014 (93.400 οχήματα) ή 10.000 περίπου περισσότερα αυτοκίνητα.

Για άλλη μια φορά, το SEAT Leon παρουσίασε την υψηλότερη αύξηση πωλήσεων κατά 14,6% για το πρώτο τρίμηνο (39.700 πωλήσεις για το 2015 αντίστοιχα με 34.600 πωλήσεις το 2014).

Οι πωλήσεις Ibiza αυξήθηκαν κατά 9,5% (σύνολο: 41.900 αυτ/τα, 2014: 38.300 αυτ/τα) και έτσι το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί το δεύτερο στη σειρά ανάπτυξης, κλείνοντας το πρώτο τρίμηνο του έτους ως το best-seller της Ισπανικής μάρκας. Επιπλέον, οι πωλήσεις του Alhambra αυξήθηκαν και πάλι πάνω από 10% (κατά 12,2%) φθάνοντας τα 5.900 οχήματα (2014: 5.200).

Ο Πρόεδρος της SEAT Jürgen Stackmann επισήμανε το γεγονός ότι «μετά από δύο χρόνια διψήφιας αύξησης των πωλήσεων, συνεχίζουμε με τον ίδιο ρυθμό και κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους. Σημαντική ανάκαμψη στις αγορές όπως η Ισπανία και η Ιταλία αλλά πάνω από όλα η εμπορική επιτυχία των μοντέλων μας, συνεχίζουν να δίνουν ώθηση για περαιτέρω ανάπτυξη. Ωστόσο, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις αναπτυξιακές μας ενέργειες».

Βαγγέλης Γκούμας