ΤΗ Ford αποκάλυψε το ανθεκτικό και ευφυές νέο Ranger .ο ανανεωμένο εξωτερικό έχει συνδυαστεί με τη νέα καμπίνα που προσφέρει ένα πιο άνετο, σύγχρονο περιβάλλον τύπου επιβατικού αυτοκινήτου για τον οδηγό Το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 της Ford προσφέρει ευφυέστερους και ασφαλέστερους τρόπους για να παραμένουν συνδεδεμένοι.

Χρησιμοποιώντας φυσικές, φωνητικές εντολές όπως “temperature 20 degrees”, “play AC/DC” ή “I’m hungry”, ο οδηγός μπορεί να ελέγχει τα συστήματα A/C, ψυχαγωγίας και πλοήγησης. Από μία οθόνη αφής 8 ιντσών ο οδηγός μπορεί να ελέγχει περισσότερες λειτουργίες .

Ο κινητήρας διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων που συμβάλλει στην αύξηση της απόδοσης, ενώ εξακολουθεί να αποδίδει 200 ίππους και ροπή 470 Nm.

Το νέο Ranger προσφέρει επίσης εκδόσεις 130 ίππων και 160 ίππων του τελευταίου τετρακύλινδρου 2.2 TDCi diesel της Ford, πετυχαίνοντας αισθητά βελτιωμένη απόδοση καυσίμου και πολιτισμένη λειτουργία. Το νέο Ford Ranger διατίθεται με τεχνολογία Auto-Start-Stop, που εξοικονομεί καύσιμο όταν το όχημα λειτουργεί στο ρελαντί όπως όταν σταματά σε φανάρι κυκλοφορίας.

Με κορυφαίο βάθος βύθισης μέχρι 800 mm και απόσταση από το έδαφος 230 mm και γωνίες προσέγγισης 28 μοιρών και αναχώρησης 25 μοιρών είναι σχεδιασμένο και μελετημένο για να ανταπεξέρχεται με ευκολία στις πιο ακραίες εδαφικές συνθήκες.

Ένα ανθεκτικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο τετρακίνησης επιτρέπει την εν κινήσει αλλαγή από 4x2 σε 4x4 high από ένα διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Για ροπή στις χαμηλές στροφές ή πρόσθετο φρένο στην κατηφόρα, οι οδηγοί μπορούν να ενεργοποιήσουν το κοντό διαφορικό, ενώ ένα ηλεκτρονικό, μπλοκέ πίσω διαφορικό αναβαθμίζει τη πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες.

Τα εκτός δρόμου πλεονεκτήματα συνδυάζονται με ικανότητα ρυμούλκησης μέχρι 3.500 κιλά. Η οδηγική εμπειρία αναβαθμίζεται με ένα σύστημα Electric Power Assisted Steering (EPAS), που παρέχει ακρίβεια διεύθυνσης με μία φυσική και γεμάτη αυτοπεποίθηση αίσθηση.

Για μέγιστη ισχύ και ροπή σε ρυμούλκηση βαρέως τύπου, η Ford προσφέρει την τελευταία γενιά του παγκοσμίως επιτυχημένου πεντακύλινδρου 3.2 TDCi diesel της.

Επίσης, μία σειρά τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού αυξάνει το επίπεδο άνεσης στο ταξίδι όπως το Lane Keeping Alert και Lane Keeping Aid ,το Adaptive Cruise Control, το Tyre Pressure Monitoring System και πολλά άλλα. Το νέο Ranger θα προσφέρεται σε περισσότερε�� από 180 αγορές σε όλο τον κόσμο και θα διατίθεται στην Ευρώπη από τις αρχές του 2016.

Βαγγέλης Γκούμας