Η Ford Motor Company κατατάσσεται σήμερα στη λίστα με τις πιο ηθικές εταιρίες παγκοσμίως του Ethisphere Institute για το 2015 - World’s Most Ethical Companies. Η διάκριση έρχεται σε μία εποχή όπου οι κανόνες λειτουργίας μιας εταιρίας θεωρούνται το ίδιο σημαντικοί με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει, σύμφωνα με μια νέα έρευνα.

Η αξιολόγηση της Παγκοσμίως Πιο Ηθικής Εταιρίας βασίζεται σε ένα πλαίσιο του Ethisphere Institute όπου γίνεται αποτίμηση της απόδοσης με αντικειμενικό, συνεπή και τυποποιημένο τρόπο. Η διάκριση απονέμεται σε όσους αριστεύουν σε πέντε κατηγορίες – ηθική και συμμόρφωση, εταιρική κοινωνική ευθύνη, καλλιέργεια ηθικής, διακυβέρνηση και ηγεσία, καινοτομία και φήμη.

Η διάκριση σχετίζεται και με την έρευνα επιβεβαιώνοντας ότι η ηθική και αξιοπιστία επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς των καταναλωτών. Πέρσι, σύμφωνα με το 2015 Harris Poll Reputation Quotient, το 53% του Αμερικανικού κοινού είχε πάρει περισσότερες πληροφορίες για μία εταιρία πριν συνδιαλλαχτεί μαζί της. Πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων αποφάσισε να μην έχει δοσοληψίες με κάποια εταιρία για την οποία η κρατούσα άποψη είναι αρνητική.

Η Ford βλέπει αυτή την τάση να επηρεάζει καταναλωτές κάθε ηλικίας - ιδιαίτερα όμως τους νεαρότερους πελάτες. Τα μέλη της Γενιάς Z (γεννημένα μετά το 1993) συγκριτικά με τη γενιά Χ έχουν κατά 54% μεγαλύτερη επιθυμία να επηρεάσουν τον κόσμο, ενώ ως καταναλωτές συναλλάσσονται με εταιρίες παρόμοιων αρχών και αντιλήψεων, σύμφωνα με μελέτη της εταιρίας ερευνών Sparks & Honey.

Για περισσότερες π��ηροφορίες σχετικά με τη μεθοδολογία και για την πλήρη λίστα των Παγκοσμίως Πιο Ηθικών Εταιριών του 2015 επισκεφθείτε το σύνδεσμο http://ethisphere.com/worlds-most-ethical/wme-honorees/.

Βαγγέλης Γκούμας