Η Opel/Vauxhall ξεκίνησε το 2015 με σημαντική άνοδο των πωλήσεων. Συγκεκριμένα κατέγραψε πωλήσεις 72.200 οχημάτων σε όλη την Ευρώπη τον Ιανουάριο - αύξηση 7,4%– με αποτέλεσμα να είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μεταξύ των πέντε κορυφαίων μαρκών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Η Opel ξεπέρασε την αύξηση του συνόλου της αγοράς, η οποία έφτασε μόνο στο ένα τοις εκατό. Το μερίδιο της Opel στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου αυξήθηκε πάνω από 0,3 ποσοστιαίες μονάδες περίπου στο 5,4% τον Ιανουάριο.

Στην Ελλάδα η Opel και τον Ιανουάριο συνέχισε σταθερά την επιτυχημένη πορεία της στη δεύτερη θέση της κατάταξης με 9,5% μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο μεταξύ των χωρών της Ευρώπης όπου εκπροσωπείται η Opel.Τα επιτυχημένα νέα μοντέλα Opel βοήθησαν στην άνοδο της μάρκας στην Ευρώπη.

Το Corsa σημείωσε πωλήσεις σχεδόν 22.000 μονάδων – αύξηση περίπου 45% – και το ADAMπερίπου 4.500 μονάδων – αύξηση περίπου κατά ένα τρίτο συγκριτικά με πέρσι. Οι πωλήσεις του Mokka αυξήθηκαν κατά 17 % και του Meriva, κατά ένα τέταρτο σχεδόν.

Βαγγέλης Γκούμας