Μετά το ντεμπούτο του το 2014 στην έκθεση του Αννόβερου, το νέο Doblò Cargo είναι τώρα διαθέσιμο σε ευρύτερο κοινό με πλήρως αναβαθμισμένη εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση και μειωμένα κόστη συντήρησης και κατοχής για τον ιδιοκτήτη.

Ομοίως, οι λειτουργικές διαμορφώσεις για τον οδηγό είναι ορατές σε μια σειρά από ειδικές εργονομικές λύσεις, από το πολυλειτουργικό εμπρός κάθισμα-πάγκο για τον οδηγό και τους δυο επιβάτες (με χώρο αποθήκευσης στο εσωτερικό του), το πιο ήσυχο εσωτερικό (σημειώνεται μείωση του θορύβου στο εσωτερικό μεγαλύτερη των 3 db συνολικά), και τα νέα συστήματα πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και πλοήγησης.

Ο χώρος φόρτωσης είναι εκμεταλλεύσιμος, με τα 123 εκατοστά μεταξύ των τροχών που του επιτρέπουν να φορτώσει ακόμη και 2 europallets ενώ οι πρακτικές πίσω πόρτες ανοίγουν σε γωνία 180° για γρήγορη και άνετη επιβίβαση και αποβίβαση.

Στην ελληνική αγορά, το αμάξωμα προσφέρεται σε 2 παραλλαγές (Cargo και WorkUp), 2 ύψη οροφής και 2 μεταξόνια. Άλλωστε, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, ο όγκος και η χωρητικότητα φόρτωσης στο νέο Doblò Cargo είναι κορυφαίες στην κατηγορία του, με βάρη μεγαλύτερα του 1 τόνου και όγκο που φτάνει τα 5 m3.

Η ισχύς παρέχεται από την επιλογή ενός από τους 2 turbodiesel κινητήρες που θα είναι διαθέσιμοι στην ελληνική αγορά - MultiJet II 1.3 90 hp και Multijet II 1.6 (105 ίπποι) - ή ενός από τους 2 κινητήρες βενζίνης: 1.4 95 ίπποι, και TurboJet 1.4 120 ίπποι bi-fuel (βενζίνη/φυσικό αέριο).

Στάνταρ είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας με ABS και EBD, του ESC με ASR, των HBA και Hill-Holder. Το πακέτο ασφάλειας ολοκληρώνεται με τους εμπρός και πλευρικούς αερόσακους.

Μετά το λανσάρισμα, τα αυτοκίνητα θα είναι επίσης εφοδιασμένα με το σύστημα Traction+ που βελτιώνει την πρόσφυση σε γλιστερά οδοστρώματα. Όπως και οι προηγούμενες γενιές, το νέο Doblò Cargo κατασκευάζεται στην Τουρκία στο εργοστάσιο Tofaş στη Bursa, ένα από τα καλύτερα στον κόσμο.

Βαγγέλης Γκούμας