Η Volvo βρίσκεται σε εντυπωσιακή τροχιά ανόδου στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, η οποία συνεχίστηκε και το 2014. Το ποσοστό 2,6% είναι το μεγαλύτερο που έχει επιτύχει στην ιστορία της στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα για τη μάρκα παγκοσμίως.

Η αύξηση του μεριδίου αγοράς της Volvo προήλθε από τις συνολικές πωλήσεις 1.832 αυτοκινήτων, έναντι 1.463 το 2013. Είναι χαρακτηριστικό της επιτυχίας της Volvo, ότι η αύξηση 25,2% που αντιπροσωπεύει αυτή η διαφορά είναι μεγαλύτερη από τον αυξητικό ρυθμό στον οποίο κινήθηκε η αγορά τη χρονιά που πέρασε.

Μία αγορά η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) έκλεισε στις 71.218 μονάδες, παρουσιάζοντας αύξηση 21,3% σε σχέση με το 2013 (58.694 μονάδες). Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των premium πεντάθυρων χάτσμπακ, τα V40 και V40 Cross Country κατέκτησαν την πρώτη θέση των πωλήσεων με 1.315 ταξινομήσεις, που αντιπροσωπεύουν άνοδο 55% σε σχέση με πέρυσι.

Το 2014 το Volvo XC60 έκανε 155 ταξινομήσεις που αντιπροσωπεύουν αύξηση 45% σε σχέση με τις 107 της περασμένης χρονιάς και του χάρισαν την πρώτη θέση στο σύνολο της κατηγορίας.

Σε σχετική δήλωσή του μεταξυ άλλων ο κ. Γιάννης Πετούλης, διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas τόνισε: «Σε μία τόσο ανταγωνιστική αγορά που αφ’ ενός παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης και αφ’ ετέρου έχει μετατοπιστεί προς μικρότερα και χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητα, το να επιτυγχάνει μία premium μάρκα ρεκόρ μεριδίου αγοράς και μάλιστα για τέταρτο συνεχή χρόνο, σίγουρα αποτελεί μεγάλη επιτυχία. Για μας, ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι η μάρκα μας παρουσίασε το 2014 άνοδο που ξεπέρασε την αντίστοιχη που σημείωσε η αγορά στο σύνολό της, κάτι που αποδεικνύει την συνεχώς αυξανόμενη εκτίμηση στη Volvo και τις αξίες που πρεσβεύει, από τους Έλληνες καταναλωτές. Αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη επιτυχία της μάρκας και τους ευχαριστούμε.»

Βαγγέ��ης Γκούμας