Tο 2014, η Audi AG υπερέβη ξεκάθαρα το στόχο της με 1,7 εκατομμύρια παραδόσεις: Μέχρι το τέλος του έτους, η εταιρεία παρέδωσε περίπου 1.741.100 αυτοκίνητα σε πελάτες, 10,5% περισσότερο από ότι το 2013.

Η εταιρεία κατόρθωσε επιταχύνοντας το ρυθμό τ��ς να αυξήσει τους πελάτες της κατά 165.600 – η δεύτερη μεγαλύτερη αύξηση όγκου πωλήσεων στην ιστορία της. Τα πολυπόθητα SUV μοντέλα της μάρκας (+ 15,8%) καθώς και η διάθεση όλων των εκδόσεων του Α3 που ήταν διαθέσιμα σε όλο τον κόσμο, για πρώτη φορά το 2014 (+ 53,2%), συνέβαλαν κατά κύριο λόγο στην μεγάλη αύξηση των συνολικών πωλήσεων.

Το Δεκέμβριο, η Audi συνέχισε να εμφανίζει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης κι έκλεισε το χρόνο με πωλήσεις έως 14,7% περισσότερο και περίπου 150.000 μονάδες για το συγκεκριμένο μήνα.

Συνολικά, η Audi κατέλαβε την πρώτη θέση σε 50 χώρες το 2014, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο, οι παραδόσεις της εταιρείας αυξήθηκαν πάνω από 100.000 μονάδες για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά.

Σε σύγκριση με τις πωλήσεις των 949.729 μονάδων το 2009, σχεδόν 800.000 περισσότεροι πελάτες επέλεξαν το 2014 τη μάρκα με σήμα τους τέσσερις κύκλους.

Βαγγέλης Γκούμας