O χαρακτήρας του Micra ταιριάζει περισσότερο σε διαδρομές εντός των τειχών της πόλης, εκεί δηλαδή που χρησιμοποιείς συνέχεια το κιβώτιο ταχυτήτων. Αν και στην Ελλάδα το αυτόματο κιβώτιο δεν «αγαπιέται» ιδιαίτερα από τους οδηγούς, ��ταν το χρησιμοποιήσεις για πρώτη φορά βλέπεις την χρησιμότητα του καθώς νιώθεις ξεκούραστος ακόμη και μετά από πολύωρη διαδρομή μέσα στην κίνηση.

Micra_CVT_ 2.jpg


Στην περίπτωση του Micra υπάρχει εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων με υποδειγματική λειτουργία που συνεργάζεται άψογα με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1,2 λίτρων και αποτελεί το όπλο του μικρού Ιαπωνικού μοντέλου που ούτως ή άλλως έχει πολλά προσόντα. Η τελευταία ανανέωση που έγινε σε μάσκα ,φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρες έδωσε στο Micra πιο δυναμική εμφάνιση που μοιάζει περισσότερο με το μεγαλύτερο Quasqai.Εσωτερικά οι αλλαγές εντοπίζονται στη νέα κονσόλα που έχει μαύρη πλαστική επένδυση, και στα καλύτερα πλαστικά που μπορεί να είναι σκληρά αλλά δίνουν μια πιο ποιοτική εικόνα.

Ο εξοπλισμός με το ηχοσύστημα και τις θύρες audio USB και Aux-in συνδέουν το Micra με εξωτερικές πηγές ήχου. Προαιρετικά παίρνεις το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με οθόνη αφής 5,8 ιντσών με σύγχρονο πλοήγησης Nissan Connect, το Parking Slot Measurement που βοηθά στο παρκάρισμα. Όμως καλύτερα να επικεντρωθούμε στην ευκολία οδήγησης που παρέχει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Για να το δοκιμάσουμε επιλέξαμε σε διαδρομές μέσα στο κέντρο της Αθήνας σε ώρα αιχμής εκεί όπου σε ανάλογες περιπτώσεις το… ανακάτεμα της βενζίνης με τον λεβιέ ταχυτήτων (σύμφωνα με το παλιό ανέκδοτο)ήταν συνεχές. Φανάρι ,τρία μέτρα μπροστά , σταμάτα, ξεκίνα. Ξανά ,μανά και πάλι τα ίδια. Σε ανάλογη περίπτωση αριστερό πόδι και δεξί χέρι θα είχαν πιαστεί από τις συνεχείς εναλλαγές ουσιαστικά των δύο πρώτων σχέσεων σε μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

nissan micra1,2   3.jpg


Στην περίπτωση του αυτόματου Μicra τα πράγματα απλοποιούνται σε μεγάλο βαθμό. Το κιβώτιο CVT με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις συνεργάζεται με «πολιτισμένο» τρόπο με τον κινητήρα.

Η άνεση και η ευελιξία απαραίτητες προϋποθέσεις για ένα αυτοκίνητο πόλης στην περίπτωση του Micra εντοπίζονται πρώτα στον τρικύλινδρο κινητήρα των 1,2 λίτρων που αποδίδει 80 σπιρτόζικα άλογα στις 6000 σ.α.λ. Ζωντανός στις χαμηλές στροφές με ροπή 11,2 κιλών στις 4000 σ.α.λ. πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 14,5 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 161 χλμ./ώρα. Στην πράξη το κιβώτιο CVT λειτουργεί με τον σωστό τρόπο ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι.

Έχει μακρύ βήμα όταν θέλεις να κινηθείς χαλαρά και πιο κοντό όταν επιθυμήσεις άμεση επιτάχυνση. Η τελευταία επιλογή ενισχύεται ακόμη περισσότερο όταν πατήσεις το κουμπί Sport το οποίο βρίσκεται επιμελώς κρυμμένο στο λεβιέ ταχυτήτων που διαθέτει τις επιλογές P, R, N και D και την «κοντή» σχέση L.

Τα καλά νέα έρχονται και στον τομέα της κατανάλωσης με τα 6,5-7 λίτρα μέσο όρο να ικανοποιούν αν σκεφθούμε ότι κινηθήκαμε μέσα στην πόλη και με το γκάζι πολλές φορές στο πάτωμα .Στο δρόμο, οι αναρτήσεις του Micra είναι ρυθμισμένες ώστε να εστιάζουν στην άνεση και φιλτράρουν με πιο ικανοποιητικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος σε σχέση με το μοντέλο πριν την ανανέωση του. Επιπλέον το μήκος 3,78 μέτρα, το ελαφρύ τιμόνι εξασφαλίζουν απαραίτητη ευελιξία και ευκολία στους ελιγμούς μέσα στην πόλη αλλά και στο παρκάρισμα.

Την ίδια στιγμή παρά τις μικρότερες διαστάσεις σε σχέση με τον μέσο όρο της κατηγορίας ,οι επιβάτες δεν παραπονούνται για τους χώρους ,έχουν χώρους για τα ντικειμενά τους όπως το διπλό ντουλάπι από την μεριά του συνοδηγού, ενώ στο πορτμπαγκάζ υπάρχουν διαθέσιμα 265 λίτρα για τις αποσκευές τους τιμή που θεωρείται ικανοποιητική. Η τιμή είναι στα 11230 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό που διαθέτει και 6 αερόσακους στάνταρ.

Βαγγέλης Γκούμας