Η αξία της μάρκας Kia Motors Corporation εκτοξεύθηκε κατά 480% από το 2007, φθάνοντας από τα US$ 929 εκατομμύρια δολάρια στα US$ 5.4 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον κατάλογο της Interbrand των 100 καλύτερων εμπορικών σημάτων για το 2014 «Best Global Brands 2014».

Αυτή η αύξηση της αξίας του εμπορικού σήματος ξεπερνά κατά πολύ το μέσο ποσοστό αύξησης των 11 άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών στη λίστα του τρέχοντος έτους.

Η σημαντική αύξηση της αξίας της μάρκας της Kia κατά το παρελθόν έτος, μπορεί να αποδοθεί σε παράγοντες, όπως η συνεχής παρουσίαση νέων ή σημαντικά αναβαθμισμένων μοντέλων το 2013 και το 2014, καθώς επίσης και η συνεχιζόμενη εξάπλωση των δραστηριοτήτων marketing υψηλού προφίλ, συμπεριλαμβανομένης της φετινής χορηγίας του Παγκόσμιου Κυπέλλου στη Βραζιλία και του πρωταθλήματος τένις Australian Open.

Βαγγέλης Γκούμας