Από την περασμένη άνοιξη, η Opel έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού με τολμηρά διαφημιστικά που ξεχωρίζουν. Σε αυτό το πλαίσιο, στις 22 Σεπτεμβρίου, η Opel ��ανσάρισε την επόμενη φάση με την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας για το ADAM ROCKS.

Η εταιρία θέλει να δείξει ότι το ADAMS ROCKS δεν είναι ένα συνηθισμένο μικρό αυτοκίνητο επιστρατεύοντας φρέσκα, τολμηρά και πάνω απ’ όλα χιουμοριστικά διαφημιστικά. Η συγκεκριμένη καμπάνια τρέχει με τον τίτλο «Η Opel ξεκαθαρίζει ότι κάθε άλλο παρά ‘γλυκούλικο’ είναι».

Η καμπάνια, δημιουργός της οποίας ήταν η διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends με έδρα το Αμβούργο, τροφοδοτεί τα Γερμανικά τηλεοπτικά κανάλια και τα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης με δύο τολμηρές και … αναπάντεχες διαφημίσεις που βασίζονται στο σλόγκαν “Umparken im Kopf” (“Αλλάξτε τρόπο σκέψης, ξεκολλήστε»).

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης καταχωρήσεις σε περιοδικά / εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας και υπαίθρια διαφήμιση. Στην Ελλάδα οι παραγγελίες του ADAM ROCKS έχουν ξεκινήσει με τιμή από 15.040 ευρώ (με όφελος απόσυρσης), ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το δουν σε πρώτη παρουσίαση επί Ελληνικού εδάφους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση», 25/10-2/11, 2014.

Βαγγέλης Γκούμας