Όταν βάζεις στόχο να πουλήσεις 10.000 αυτοκίνητα και πουλάς το πρώτο 5μηνο του 2014 μόλις 332 αυτοκίνητα σε όλες τις χώρες της Γηραιάς Ηπείρου τότε μάλλον είναι σωστή η απόφαση να σταματήσεις την παραγωγή του συγκεκριμένου μοντέλου .

Η εμπορική πορεία του Ampera δεν δικαίωσε τις προσδοκίες και παρά την σημαντική μείωση της τιμής πώλησης η Opel αποφάσισε να το καταργήσει παρά τις αυξανόμενες πωλήσεις της κατηγορίας EVs . Να θυμίσουμε πως το 2013 οι πωλήσεις σε σύγκριση με το 2012 είχαν πέσει σε ποσοστό 40%.

Βαγγέλης Γκούμας