Με ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο με κίνηση στους 2 τροχούς το νέο 2008 DKR η ομάδα Peugeot – Total θα αντιμετωπίσει τους τετρακίνητους αντιπάλους του.

Ο τεχνικός διευθυντής Jean-Christophe Pallier μίλησε για τα πλεονεκτήματα αυτής της επιλογής λέγοντας χαρακτηριστικά: «Στο μηχανοκίνητο αθλητισμό το βάρος είναι σημαντικός παράγοντας επίδοσης. Στην περίπτωση του cross country rallying, τα δι��ίνητα οχήματα επιτρέπεται να είναι σημαντικά ελαφρύτερα από τα αντίστοιχα τετρακίνητα.

Εγκρίνεται δε, η χρήση μεγαλύτερων τροχών, ισχυρό πλεονέκτημα για τις συνθήκες του Ντακάρ. Επιπλέον, ο κανονισμός επιτρέπει την ελαχιστοποίηση του μπροστινού προβόλου δίνοντας τη δυνατότητα στο όχημα να ξεπεράσει ακόμη και κάθετο εμπόδιο!

Εγκρίνεται επίσης η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης (με 460 χλστ. έναντι 250 χλστ. στις τετρακίνητες συμμετοχές), ενώ το πλήρωμα έχει τη δυνατότητα να χειρίζεται την πίεση των ελαστικών από το cockpit το οποίο σε επίπεδο τακτικής μπορεί να επιφέρει σημαντικά χρονικά οφέλη».

Θίνες, βουνά, κοίτες άνυδρων ποταμών, φαράγγια, υψηλές θερμοκρασίες, αλυκές, ανώμαλο έδαφος, ψιλή άμμος είναι μερικές από τις «χαρές» που έχει να περιμένει το 2008 DKR για το επόμενο ράλι Ντακάρ .

Οι μηχανικοί της ομάδας Peugeot τοποθέτησαν στην «καρδιά» του V6 bi-turbo diesel κινητήρα 2993 κ.εκ. με απόδοση 340 ίππων με 800 Nm ροπής Οι Carlos Sainz, Cyril Despres και Stephane Peterhansel, θα είναι οι οδηγοί του νέου 2008 DKR με τις δοκιμές να γίνονται αυτή την χρονική περίοδο.

Βαγγέλης Γκούμας