Mετά την τελευταία αισθητική ανανέωση που έκανε η Nissan στο μικρό της μοντέλο Micra, οι μελλοντικοί αγοραστές έχουν περισσότερους λόγους να το εντάξουν στη λίστα με τα αυτοκίνητα που τους ενδιαφέρουν. Πιο όμορφο, πιο οικονομικό μπορεί να δείχνει μικρό στο… μάτι ,έχει όμως μεγάλες δυνατότητες στο δρόμο με ατού και την παραδοσιακή αξιοπιστία. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν να το γνωρί��ουμε . Με τη πρώτη ματιά λες ότι είναι «γλυκούλι».

ν2.jpg
Διαθέτει όμορφη «φατσούλα» με νέα μάσκα και όμορφα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω που διαθέτουν τεχνολογία led.Οι νέοι προφυλακτήρες συμπληρώνουν την ελκυστική και δυναμική εικόνα του. Εσωτερικά η κεντρική κονσόλα με το γυαλιστερό μαύρο χρώμα ,η νέα μεγαλύτερη οθόνη των 5,8 ιντσών και οι νέες επενδύσεις στα υφάσματα δίνουν έναν ποιοτικό «αέρα» παρά τα σκληρά πλαστικά που υπάρχουν στο ταμπλό. Επιπλέον το Bluetooth και οι θύρες USB και ΑUX in που προσφέρει το ηχοσύστημα δίνουν και την απαραίτητη νότα τεχνολογίας.

ν3.jpg


Εργονομικά δεν έχεις κανένα παράπονο, με τους χώρους να είναι ικανοποιητικοί και το πορτμπαγκάζ να έχει διαθέσιμα για τις αποσκευές 265 λίτρα που μπορούν να φθάσουν τα 1132 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Τις εντυπώσεις όμως «κλέβει» ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1,2 λίτρων των 80 ίππων στις 6000 σ.α.λ. και των 110 Nm ροπής ,που σε ικανοποιεί απότομα με την ελαστικότητα του και την σχετικά πολιτισμένη λειτουργία . Μπορεί τα νούμερα να μην …συναρπάζουν καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα ��ρχονται σε13,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 170χλμ./ώρα. Όμως μέσα στην πόλη βλέπεις ότι έχει δύναμη στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις με το 5αρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων παρά τις μακριές σχέσεις να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Όσο για τη κατανάλωση η μέση τιμή των 5 με 5,5 λίτρων με το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης μέσα στα στενά της πόλης και στα φανάρια κρίνεται ικανοποιητικότατη (εκπομπές CO2 στα 115 γρμ./χλμ.).

Το Micra δικαιολογεί και με το παραπάνω ότι είναι ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης καθώς έχει όλα τα πλεονεκτήματα του . Είναι πολύ εύκολο στον χειρισμό ,παρκάρει εύκολα χάρη στις «μαζεμένες» διαστάσεις του (μήκος 3,780 Χ πλάτος 1,665 Χ ύψος 1,520 μέτρα) και είναι ευέλικτο χάρη στο σύστημα διεύθυνσης που έχει μικρό κύκλο στροφής. Στον ανοιχτό δρόμο δεν θα σε προβληματίσει. Είναι σταθερό και έχει καλή ποιότητα κύλισης για τα δεδομένα της κατηγορίας και έχει πολύ καλά φρένα.

Στις δύσκολες καταστάσεις το σύστημα ESP δίνει άμεσες λύσεις .Συνολικά τις ημέρες που το είχαμε στα χέρια μας ,το Micra αποδείχθηκε εξυπηρετικό στις μετακινήσεις μας μέσα στην πόλη όπου άλλωστε θα περάσει και το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του το αυτοκίνητο. Η τιμή των10080 ευρώ με απόσυρση περιλαμβάνει ικανοποιητικό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλεις με 6 αερόσακους και air-condition που δεν έχει η βασική έκδοση.

Βαγγέλης Γκούμας