Η Coral, σεβόμενη πάντα τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών της, ξεκινάει από σήμερα το νέο της πρόγραμμα με την ονομασία «Η γνώμη του πελάτη». Πρόκειται για μία έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω της οποίας κάθε πελάτης μπορεί να εκφράσει τη γνώμη του έπειτα από επίσκεψη σε πρατήριο Shell.

Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιώντας τα στοιχεία της απόδειξης ο πελάτης μπορεί να επισκεφτεί την ιστοσελίδα www.shell.gr/gnomi και με το πάτημα ενός κουμπιού, να ξεκινήσει την ηλεκτρονική συμπλήρωση ενός δομημένου ερωτηματολογίου που διαρκεί περίπου 5 λεπτά. Η έρευνα αυτή φέρνει τον καταναλ��τή πιο κοντά στην Coral, καθώς έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα δομημένο εργαλείο επικοινωνίας με την εταιρεία και μπορεί να αξιολογήσει την κάθε του επίσκεψη σε πρατήριό της.

Επιπλέον, οι πελάτες που έχουν την κάρτα Smart Club θα κερδίζουν και 50 πόντους για κάθε μία από τις πρώτες δύο έρευνες που θα συμπληρώνουν κάθε μήνα. Με τις απαντήσεις και τα σχόλια των πελατών η εταιρεία μπορεί να κατανοήσει καλύτερα τα θετικά και τα αρνητικά της επίσκεψής τους σε κάθε πρατήριο της και αποκτά τη δυνατότητα άμεσης επίλυσης τυχών θεμάτων ή προβλημάτων καθώς με τον τρόπο αυτό υπάρχει άμεση πληροφόρηση.

Όλα τα παραπάνω συντελούν στον στρατηγικό στόχο της Coral για επίτευξη λειτουργικής αρτιότητας στα πρατήρια της και άρα στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών της. Μπορείτε να ενημερωθείτε για το νέο αυτό κανάλι επικοινωνίας μέσα από επικοινωνιακό υλικό στα πρατήρια Shell, μέσω του καταλόγου Smart Club αλλά και μέσω των social media της εταιρείας

Επισκεφθείτε τώρα κι εσείς το www.shell.gr/gnomi και πείτε τη γνώμη σας για την εμπειρία σας στα πρατήρια Shell.

Βαγγέλης Γκούμας