Tο πρώτο VW XL1 που έχει μέση κατανάλωση λιγότερο από 1 λίτρο πετρελαίου ανά 100 χλμ. πουλήθηκε σε τιμή πάνω από 100000 ευρώ. Ο Δρ. Christian Malorny παρέλαβε το διθέσιο υβριδικό μοντέλο της VW άπό το εργοστάσιο της Δρέσδης όπου και κατασκευάζεται.

Το «πράσινο» μοντέλο κινείται με τη συνεργασία ενός δικύλινδρου TDi κινητήρα χωρητικότητας 0.8lt και απόδοσης 48 ίππων με 12.2 kgm ροπής και ενός ηλεκτρικό μοτέρ που έχει απόδοση 27 ίππων. Η ισχύς μεταφέρεται στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG διπλού συμπλέκτη και επτά σχέσεων και υπάρχει η δυνατότητα να κινηθεί με μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα για περίπου 50 χιλιόμετρα.

Βαγγέλης Γκούμας