Η κατάκτηση ενός τίτλου είναι δύσκολη υπόθεση, αλλά η διατήρησή του ακόμα πιο δύσκολη. Και ενώ κανένας ποδοσφαιρικός σύλλογος δεν έχει υπερασπιστεί με επιτυχία το Ευρωπαϊκό στέμμα του Champions League, το Opel Meriva κατάφερε διατηρήσει τον τίτλο του πρωταθλητή μεταξύ των μικρών πολυμορφικών στην περίοπτη έρευνα ικανοποίησης πελατών J.D. Power, συγκεντρώνοντας για μία ακόμα φορά την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας του.

Στη Γερμανική έρευνα ικανοποίησης πελατών J.D. Power για το 2014 (VOSS - Vehicle Owner Satisfaction Study), το Meriva πέτυχε ποσοστό αποδοχής 80,4%, που έφερε τον πρωταθλητή εργονομικής σχεδίασης της Opel πολύ μπροστά από τους ανταγωνιστές του, μεταξύ των οποίων το Nissan Note και Citroën C3 Picasso.

Το Opel Insignia το μοντέλο-ναυαρχίδα της Opel επικράτησε στην έκτη θέση της πολύ ανταγωνιστικής μεσαίας κατηγορίας με ένα εξαιρετικά υψηλό ποσοστό 81,7. Η J.D. Power & Associates είναι από τους πιο διάσημους οργανισμούς έρευνας αγοράς σε όλο τον κόσμο και η ετήσια έρευνα ικανοποίησης διεξάγεται μεταξύ των ιδιοκτητών οχημάτων στη Γερμανία από το 2002.

Στην αναφορά J.D. Power του 2014, περισσότεροι από 18.000 οδηγοί ρωτήθηκαν για τις εμπειρίες τους σε ένα online ερωτηματολόγιο.

Βαγγέλης Γκούμας