Στην Ελλάδα το station wagon πάντα αντιμετωπιζόταν ως ένα όχημα αδιάφορο που ταίριαζε περισσότερο σε κάποιον επαγγελματία που ήθελε να συνδυάζει τα δυο σε ένα. Το αυτοκίνητο της οικογένειας με τον συνεργάτη στην δουλειά. Δεν λέμε ότι είναι κακή η τελευταία επιλογή αλλά τα σύγχρονα station wagon κάθε άλλο παρά αδιάφορα είναι. Αντίθετα έχουν όμορφη σχεδίαση και κινητήρες που είναι οικονομικοί αλλά κα��ύπτουν ακόμη και τις αγωνιστικές διαθέσεις.Η Metcedes με τη νέα C-Class Estate αποτελεί ένα τρανό παράδειγμα .

Κάτω από το καπό βρίσκονται βενζινοκινητήρες με ισχύ από 156 έως και 333 άλογα και πετρελαιοκινητήρες από 115 έως και 204 άλογα. Για τους «οικολόγους» υπάρχουν υβριδικές εκδόσεις με αρχική την C 300 BlueTEC Hybrid με συνδυαστική ισχύ 231 ίππων και την C 350 BlueTec Hybrid με απόδοση 279 ίππων.

Θα υπάρχει και σύστημα τετρακίνησης ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκει η αυτορυθμιζόμενη αερανάρτηση Airmatic. Την ίδια στιγμή μια πλήρη σειρά από ηλεκτρονικά συστήματα όπως π.χ. το Collision Prevention Assist Plus (σύστημα αποφυγής συγκρούσεων) και το Steering Assist που παρεμβαίνει στο τιμόνι διορθώνοντας λάθη χειρισμού, κάνουν πιο ασφαλή την ζωήοδηγού και επιβατών.

Η νέα Mercedes C-Class Estate κάνει την είσοδό της στην αγορά το 2015 με περισσότερους χώρους, με μήκος 4,702 μέτρων και χώρο αποσκευών που ξεκινά από τα 490 λίτρα και φτάνει τα 1.510 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Πρακτικός είναι και ο τρόπος λειτουργίας της αναδίπλωσης των καθισμάτων που είναι ηλεκτρικός κατά 40/20/40. Επιπλέον το άνοιγμά και κλείσιμο της πέμπτης πόρτας γίνεται με μια κίνηση του ποδιού που ανιχνεύεται με αισθητήρα που βρίσκεται κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα. Πρακτικότητα ,επιδόσεις και οικονομία τα ατου της νέας Mercedes C-Class Estate.

Βαγγέλης Γκούμας