Δείχνει ότι πέτυχε το στόχο της η «επέλαση» της Opel στην Ευρώπη με τα νέα μοντέλα της. Έτσι τον Μάρτιο του 2014, η μάρκα συγκέντρωσε το 6,7% του συνόλου της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου, το υψηλότερο μερίδιο από τον Ιούνιο του 2011.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων ανήλθαν περίπου στις 133700 μονάδες, αύξηση πάνω από 9,3% συγκριτικά με τον περσινό Μάρτιο.

Το πρώτ�� τρίμηνο της φετινής χρονιάς, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων Opel/Vauxhall αυξήθηκαν πάνω από 12.700 μονάδες, στα 271.000 αυτοκίνητα. Στην Ελλάδα η αγορά δείχνει σημεία ανάκαμψης με την Opel να παραμένει δυνατή και προπορεύεται της αύξησης αυτής, επιτυγχάνοντας 12,2 % μερίδιο αγοράς λιανικής.

Βαγγέλης Γκούμας