Στο κέντρο έρευνας και τεχνολογίας της Hyundai Motor Europe στο Ράσελχαϊμ της Γερμανίας δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου το νέο i10 ,σε μια προσπάθεια να ικανοποιήσει τις ανάγκες της Ευρωπαϊκής αγοράς. Η Hyundai εφοδιάζει το νέο i10 με τον εξελιγμένο τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρων με ισχύ 66 ίππους και τον 1,2λίτρων με 87 ίππους που μπορεί να εφοδιαστεί με υδραυλικό αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων. Ο χιλιάρης κινητήρας στην έκδοση ECO αποδίδει ακόμη περισσότερο μειωμένους ρύπους και κατανάλωση με αποτέλεσμα την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας.

Αναβαθμισμένες εξωτερικές διαστάσεις έδωσε ��…
Ευρωπαϊκή σχεδίαση στο νέο i10. Το νέο i10 είναι 8 εκατοστά πιο μεγάλο από τον προκάτοχο του και ένα από τα μεγαλύτερα στη κατηγορία του με 3,65 μέτρα μήκους. Επίσης, το νέο i10 είναι το πιο φαρδύ στη κατηγορία με 1,66 μέτρα πλάτος ξεπερνώντας το προκάτοχο κατά 6,5 εκατοστά. Ο χώρος των αποσκευών έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα κατά 27 λίτρα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και φθάνει τα 252 λίτρα με τα πίσω καθίσματα να βρίσκονται σε όρθια θέση και τα 1,046 λίτρα με διπλωμένα τα πίσω καθίσματα.

Στοιχεία εξοπλισμού ασφάλειας και τεχνολογίας …
που συναντά κανείς σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας διαθέτει το μικρό αυτοκίνητο της Hyundai. Έτσι μπορεί να έχει κανείς στον προαιρετικό εξοπλισμό cruise control με ρυθμιστή ταχύτητας, ηλεκτρονική υποβοήθηση εκκίνησης σε ανωφέρεια (HillAssistControl), φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες με φλας, σύστημα αυτόματης εκκίνησης και απενεργοποίησης κινητήρα (ISG) για μεγιστοποίηση της οικονομίας και της φιλικότητας προς το περιβάλλον, πλήρες ηχοσύστημαμε Radio CD, MP3, USB, iPod και χειριστήρια στο τιμόνι μεBluetooth. Όλες οι εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με 6 αερόσακους, ESPμε(VSM) Vehicle Stability Management, 4 δισκόφρενα, ένδειξη πίεσης ελαστικών στο πίνακα οργάνων, κεντρικό κλείδωμα, πλήρες ηχοσύστημα με RadioCD, MP3, USB, iPod, aircondition, προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, ρύθμιση κολώνας τιμονιού καθ’ ύψος και υπολογιστή ταξιδίου. Στον τομέα της αξιοπιστίας το νέο i10 υπερτερεί μιας και θα καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων με δωρεάν ετήσιους τεχνικούς ελέγχους και οδική βοήθεια. Η κατηγορία των supermini έχει τέτοιες προτάσεις, ωστόσο το νέο i10 έρχεται να φέρει χαρακτηριστικά από μεγαλύτερες κατηγορίες σε πολύ προσιτή τιμή. Η κατηγορία εξακολουθεί να έλκει σε το 15% του αγοραστικού κοινού και παραμένει ένα σημαντικό τμήμα της αγοράς για τους εισαγωγείς αυτοκινήτου στην Ελλάδα τόσο σε επίπεδο λιανικών πωλήσεων όσο και των εταιρικών.

Βαγγέλης Γκούμας