Μπορεί αυτήν την περίοδο να είναι η Μπαρτσελόνα εκείνη που παίζει εξωπλανητικό ποδόσφαιρο, ωστόσο δεν αποτελεί και το ισχυρότερο brand name στην Ευρώπη. Αντιθέτως, βρίσκεται μόλις στην τρίτη θέση, αφού την ξεπερνούν η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αλλά κυρίως η μισητή και αιώνια αντίπαλος Ρεάλ Μαδρίτης, που σκαρφάλωσε μάλιστα και στην κορυφή της σχετικής λίστας που εξέδωσε η εταιρεία συμβούλων μάρκετινγκ Brand Finance.

Σύμφωνα με αυτήν την λίστα, η εμπορική αξία της Ρεάλ ανήλθε στα 460 εκατ. ευρώ και έτσι εκτόπισε από την πρώτη θέση την Μάντσεστερ, που ακολουθεί με 445 εκατομμύρια. Λίγο πιο πίσω βρίσκεται η Μπαρτσελόνα με 432 και αρκετά πιο πίσω ακολουθεί η Μπάγερν Μονάχου, που παραμένει στην 4η θέση με 359 εκατ.

Αμετάβλητη παραμένει η κατάσταση και στις επόμενες τέσσερις θέσεις, μέχρι και την όγδοη. Πέμπτη είναι η λονδρέζα Άρσεναλ με 256 εκατ. ευρώ, έκτη η συντοπίτισσά της Τσέλσι του Ρομάν Αμπράμοβιτς με 238 εκατ., έβδομη η Μίλαν του Σίλβιο Μπερλουσκόνι με 199 εκατ. και όγδοη η πρωταθλήτρια Ευρώπης Ίντερ με 190 εκατ. ευρώ.

Στην ένατη θέση βρίσκεται η ιστορική Λίβερπουλ με 168 εκατ. ευρώ ενώ στην δεκάδα βρέθηκε και η Γιουβέντους με αξία που αποτιμάται στα 151 εκατ. ευρώ. Η συνολική αύξηση της αξίας των δέκα κορυφαίων ομάδων, που εινονίζονται στο γράφημα που δημοσίευσε η εφημερίδα "Τα Νέα", έφτασε το 21% σε σχέση με το 2009.

Συνολικά, παρά την οικονομική κρίση, οι 25 κορυφαίες ομάδες της λίστας της Brand Finance αύξησαν την αξία τους κατά 18%, ενώ οι συντάκτες της παρατηρούν πως οι έχοντες και κατέχοντες αύξησαν τη διαφορά τους από τις υπόλοιπες ομάδες, κυρίως εξαιτίας των εσόδων από τη συμμετοχής τους στο Τσάμπιονς Λιγκ.