Πως θα σας ακουγόταν να μετονομαζόταν το ελληνικό πρωτάθλημα από «Α1» σε «Turkish Airlines Α1»;


Αν η πρώτη σας αντίδραση ήταν να αναφωνήσετε «καλά, δεν παίζει», οφείλουμε να σας προειδοποιήσουμε «μην είστε και τόσο σίγουροι…».


Όσο απίστευτο και αν ακούγεται, δεν αποκλείεται να γίνει και αληθινό στο πλαίσιο της επιθετικής διαφημιστικής τακτικής που εφαρμόζουν οι Τουρκικές Αερογραμμές και που περιλαμβάνει ήδη τη χορηγία της Ευρωλίγκα και ομάδων όπως η Μπαρτσελόνα αλλά και το Μαρούσι.


Επόμενος στόχος των Turkish Airlines είναι η χορηγία και των σημαντικότερων πρωταθλημάτων με το ελληνικό να βρίσκεται -λόγω δημοφιλίας- στις πρώτες θέσεις της λίστα προτίμησης της εταιρείας…