Ο αριθμός των 77 πιτ στoπ σε έναν αγώνα είναι σίγουρα υπερβολικός, προκαλώντας τη δυ��αρέσκεια όχι μόνο των ομάδων αλλά και των θεατών της F1. Μετά το GP της Ισπανίας οι φωνές διαμαρτυρίας αυξήθηκαν και η Pirelli αποφάσισε να προχωρήσει στην αλλαγή των ελαστικών της.

Η εταιρεία ανακοίνωσε επισήμως πως τα νέα ελαστικά θα κάνουν την παρθενική τους εμφάνιση μετά το GP του Καναδά, έβδομο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος που διεξάγεται στα μέσα Ιουνίου.

Η μικρή διάρκεια ζωής των δύο πιο σκληρών γομών (σκληρή και μεσαία) της Pirelli στην Ισπανία και τα μεγάλα επίπεδα φθοράς τους, εξανάγκασαν τους πιλότους να μπουν και να βγουν πολλές φορές από τα πιτς. Ελάχιστοι ήταν εκείνοι που έμειναν στα τρία πιτ στoπ με τους περισσότερους να επιχειρούν τέσσερα.

Το αποτέλεσμα αυτό δεν ήταν το επιθυμητό για τον αποκλειστικό προμηθευτή ελαστικών του αθλήματος που στην αρχή της χρονιάς υποστήριζε ότι οι φετινές γόμες θα είναι πιο επιθετικές και θα εξασφαλίσουν λιγότερες επισκέψεις στα πιτς κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Η Pirelli μετά από αξιολόγηση των ελαστικών και των στοιχείων από την πίστα της Καταλούνια, ανακοίνωσε ότι θα προβεί σε αλλαγή των ελαστικών της. Η νέα γκάμα θα συνδυάζει στοιχεία από τα φετινά και τα περυσινά ελαστικά έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η απαιτούμενη αντοχή και απόδοση. Στόχος είναι να μειωθεί ο αριθμός των πιτ στoπ σε δύο με τρία ανά αγώνα.